onsdag 24 augusti 2011

What a night!

Åkte till Fia igår kväll och vi hade världens tjejkväll! :)
Körde en ansiktsmask, fia färgade mitt hår o mina ögonbryn och sen blev det en massa tjejsnack till en film, och natten avslutades vid klockan 02:00 när vi kokade korv, såå gott!

Idag klev vi upp runt tio, jag har rensat en flyttlåda i hopp om att hitta en bok o garantipapper till mobilen men ickem så jag vet inte för fem öre vars dom sakerna är! Ogillar verkligen att det är andra människor som gått igenom och packat ner mina saker, så jag vet själv inte vars dom är nu, har noll koll o vet inte vars jag ska leta.. Och jag måste verkligen ha tag i sakerna nu!!
Sen har jag o Fia ränt på stan för lite ärenden och när vi kom hem beställde vi några saker på nätet så vi fick goda skratt!

Köpte ett sällskapsspel på stan som jag o Fia ska spela ikväll och har en vinflaska vi ska öppna och dricka till, detta kommer bli skojj! Haha!

Nu är det bokat, klart o bestämt för min lilla mini semester!

Jag får panik, tänk om allt skulle kännas så rätt och så bra, jag får panik över att måsta välja, panik över valen jag måste göra.
Men just nu är mitt huvud överfullt och jag måste verkligen göra något, jag kan inte börja nånstans just nu och ta tag i nåt för jag vet inte i vilken ände ja ska börja..

Min dröm lever alltid vidare och jag kan inte släppa den, inte efter att ja provat verkligen allt och vänt i alla vrår.

Jag vet att jag skulle få höra så många delade meningar, men jag skulle inte bry mig, för det viktigaste ändå att jag mår bra, att jag kämpar för att uppnå det jag vill och aldrig ger upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar