tisdag 23 augusti 2011

Så långt borta

Jag känner mig så långt borta, och vet inte vars jag är

Ska iväg på arbetsförmedlingen nu för att få ordna upp lite saker och få rätsida på hösten, än fast jag vet att det som bestäms idag, kommer bara göra mig mer förvirrad just nu.

Ikväll blir det girlsnight hos Sofia, blir väl nå film och en massa tjejsnack sen sover jag över tills imorn, pappa släpper ut mina hästar så slipper tänka på de :) behöver en kväll borta, och då är bästa stället hos Sofia där man kan prata om allt och hon lyssnar, sen kan man bara vara tyst och bara vara, så härligt! :)

Vaknade imorse, och efter nån minut blev jag alldeles tårögd igen.. Jag vill så gärna, men jag vill inte gå heller, nånting håller mig kvar och jag vet själv inte vad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar