måndag 1 augusti 2011

Måndag

Idag har varit en tråkig dag, inte haft nåt att göra! Mamma o pappa drog iväg imorse, dom ska campa i Salusand, lämnade mig ensam här hemma med alla djur..
Tur så ringde Eva på kvällen så i tog en ridtur, välbehövligt och trevligt :) Var längesen jag var ute och red nu, har vilat från ridningen då jag varit sjukskriven, men blir nån ridtur då och då.

Igår fick jag vara med om en stor LYCKA, fick ett telefonsamtal att dom sett min katt Jäger nere vid lägdorna innan bron, han har varit borta i ca 1½ vecka. Jag blev så glad, hoppade fort in i bilen och såg han ute på en lägda där han satt o skrek, när han såg mig o hörde min röst så kom han springandes direkt, och jag grät av lycka när jag fick lyfta upp honom. Han är mitt barn och har aldrig haft en katt som varit så personlig som Jäger, han tar alla rekord! Äntligen är han tillbaka! Inatt har jag vaknat några ggr då jag nästan sväljt katthår, han har legat tätt intill mig på kudden bredvid mig <3

Kan säga helt ärligt att ja inte tänker på de alls, än fast det finns personer som tror att det är anledningen till att jag ibland inte säger så mycket osv, så det som hänt har jag lämnat bakom mig helt och är inte nåt jag tänker på överhuvudtaget. Är glad att det finns kompisar som känner mig och kan svara för mig när jag inte är där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar