söndag 31 juli 2011

Helgen som va

Var så längesen jag skrev här så vet knappt vars jag ska börja, men orkar inte skriva om allt som hänt!

I fredags var det fest! Jag och Fia var först hos henne och drack en del, sen åkte vi till stan på förfest med grabbarna och hade riktigt roligt :D Sen vidare till harrys där jag fick den hittils godaste sura drinken, ojoj! Sen drog vi till Olles innan vi avslutade kvällen på Max. Jag säger bara: - VILKEN KVÄLL!
Till o med jag gruvade mig för att vara bakis dagen efter, men icke, är förvånad själv. För fredagen var värsta kvällen hittils, haha! Men ack så roligt vi hade! Ett stort tack till Fia o grabbarna som gjorde kvällen så bra!

Lördag blev det båtåkning nere i älven och som jag hade gruvat mig innan, jag som verkligen avskyr vatten, men jag hade allt gruvat mig i onödan för jisses vad skoj det var, nu åkte vi ej så lång sträcka, men längtar redan tills nästa gång :D

Lördagskvällen åkte jag till Fia och såg på film och rände runt i stan på kvällen :)

Har haft den bästa helgen på länge :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar