fredag 5 augusti 2011

Fredag

Fredagen blev en bra dag trots regn!

Blev väckt tidigt imorse av ÖA som ville ha information om bilden jag skickade dem. Sen fixade ja hästarna o duscha innan ja åkte till stan, först förbi på däcklagning i gålnäs, två däck lagade han. Sen blev det en sväng på stan tillsammans med ida, blev en kycklingsallad på blåbär, gött!

Kom hem alldeles nyss och har precis löst klart allt med skjuts osv inatt, så blir krogen ikväll med Fia o grabbarna! :) Känner på mig att det blir en bra kväll! :D
Imorgon så blir det att spendera hela eftermiddagen i arenan då Modo har ispremiär och sen blir de väl nå middag sen ska ja o Ida bowla osv, skojsigt! :)

Ne dags att fixa stallet så hästarna kan gå in sen precis innan jag ska åka. Måste äta o fixa iordning mig osv.

Ha en trevlig kväll, för det kan jag garantera att vi kommer ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar