fredag 26 augusti 2011

Bra dag!

Mitt liv och huvud som har varit totalt kaos fick idag en rejäl vändning, en bra vändning!
Kaoset har mkt berott på att jag inte har nån koll på framtiden och vet inget alls.

Imorse vaknade jag av att Komvux ringde mig, och berättade att en av dom antagna till byggnadsmålare hoppat av och eftersom jag var 1:a reserv så undrade dom om jag ville ha platsen. Jag meddelade att jag skulle höra av mig efter lunch, då jag var totalt nyvaken och blev så paff så kände att detta måste jag tänka på, än fast jag var helt säker på mitt val.
Kände mig så lycklig när jag ringde Fia och hon blev minst lika lycklig :D Förstå att vi nu ska gå denna utbildning tillsammans, kommer bli asbra!
Ett årig utbildning och sen lärling i två år, så tre år framöver vet jag va jag gör :D Känns sååååå braaaa!


Var med Ida på stan o käka lunch o rände runt, träffa sen Fia o när hon klev ur bilen så var smilegroparna vid öronen tro ja och jag fick en stoor kram :) Så glad för utbildningen :D
När jag kom hem så har började jag storstäda mitt rum, tagit fram mitt skrivbord osv och de känns riktigt bra! Är laddad för skolan!
Ikväll var jag iväg till Emilie och Ola och hälsade på, måste bli oftare känner jag, men trevligt var det!


Känns som om jag fått en rejäl vändning i livet och det känns kanonbra!

Nu behöver jag inte vara så rädd längre, rädd för att lämna det som jag inte visste vad, nu får tiden utvisa vad som är meningen med allt.

På tisdag startar Jokern, jag hoppas verkligen vi slutar i bra tid så ja hinner dit, får bara inte missa loppet, vill se stjärnan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar