söndag 10 juli 2011

Vilken kväll!

Vill säga ett stort tack till alla som kom och gjorde gårdagskvällen till en kanonkväll! 38 personer var här och det var riktigt trevligt, detta måste göras om nästa år och alla verkar tycka det är en rolig tradition att samlas allihopa och umgås! :)
Ett tack till Andreas som fixade ljudet så vi fick musiken att rulla. Kubbspelet vann ju rätt lag överlägset! :)

Folket började komma efter tre tiden och sen vid ett tiden på natten så var det några kvar, men då kastade jag in handduken då knäet höll på lägga av.

Fick en välförtjänt sovmorgon då ja låg o drog i sängen till halv två! Fast då hade jag vart uppe runt sju o släppt ut hästarna och sen tog de lite tid innan ja somna om då det var så rackarns varmt.

Idag har jag inte gjort ett skvatt, ska strax åka till Fia o våldgästa henne sen till arnäs o hämta två höbalar, resten ska ja hämta på tisdag med pappa av det som är kvar. Om en vecka ska hästarna släppas på bete också, får dom springa av sig lite i hagen också.

Ett TACK till Fia som trots förkylning drog sig hit igårkväll, hon är bäst min Fia, fast i kubben så förlorade hon dock :P

Imorgon jobbar jag kväll, så jag ska passa på att sova länge imorn också.

Har märkt att jag är mer tröttare nu än förut, men tror allt sitter i värken jag har. Den tar sån stryk på mig så jag blir mer sängliggandes än vanligt. Är ledig nån dag till veckan så ska ta och fixa en tid på vårdcentralen då och få gå igenom mitt knä och kräva en röntgen på båda knäna! För nåt är verkligen inte som det ska. Knäna ska man väl kunna gå med som vanligt, men det är ett flertal ggr som jag inte kan stå, för jag orkar inte, knäna bär mig inte.
Och om jag sitter i en soffa med benen hängandes nedanför och har fötterna på golvet, bara det kan vara för mycket påfrestning :S Utan jag måste ligga raklång för att det ska göra som minst ont.

Nåt måste göras, är less på att bli skickad fram o tillbaka, jag tänker kräva en förklaring på vad som är fel med mina knän, för det blir hastigt sämre!

Jag vet inte om jag orkar längre, det finns inte som förut, det tar kål på mig.


Åh längtar tills minisemestern nästa vecka :D Då ska jag o Fia festa sönder Gällivare, hihi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar