fredag 8 juli 2011

Helg

Jobbat idag och är nu ledig hela helgen!

Har idag iaf fått klart fått klart för mig vad en titthåls operation är, verkar inte så invecklat. Dock vet jag inte vad den där knölen på foten, vad som dom hittar på med den, men det märks till hösten, ids ej tänka på det nu!

Kom hem ikväll och såg att pappa o strankan har rest det stora partytältet, kände mig lite partysugen då! Imorn blir det upp tidigt och hjälpa mamma med maten, sen ska jag på dop i bredbyn och sen tillbaka för att ha fest här hemma, så skoj!

Och Sofia bara måste vara frisk imorn, en fest utan henne är INGEN fest alls, min lilla Fia :D Den bästa av dom alla! :)


Andreas är snäll och fixar ljudet, har ju bara datorn men inget att spela ut ljudet i, så det blev hans ansvar, TACK! :)

Nej ska poppa lite popcorn och se en film innan det är läggdags! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar