torsdag 7 juli 2011

Staden

Då har mamma och jag avverkat stor handlingen inför lördagens kalas! Har fått ihop 30 st, sen vet man aldrig om det dyker upp nån till :)

Har börjat planera ut beteshagen också, markerat ut hörnstolparna och ska i helgen hugga iordning lite fler kortare stolpar, är så drygt att slå ner stolparna jag brukar ha till vinterhagarna.

Idag kom kusin Niklas och hans tjej hem från sjukhuset, så jag fick äntligen träffa nyfödda lilla Oskar, så himla sööt och rackarns vad mkt hår han hade på huvudet, en liten tuffs boll! :) Niklas tyckte att ordningen var återställd när jag var tillbaka i Söderå, hehe.

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen, blir lite sömn i helgen då jag har mycket inplanerat så måste försöka sova igen några timmar nu :p

Och typiskt att man är upptagen hela lördagen då grannarna ska starta i Hoting, finns inget mer spännande än att följa dom loppen, jag önskar dem all lycka för en bra placering och att han tar sig igenom loppet på ett bra sätt, för det är ju det viktigaste, att allt funkar för honom! :)

Gå inte och älta historien, blicka framåt istället och ta vara på vad framtiden har att erbjuda. Livet är för kort för att gå och grubbla på allt som hänt!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar