onsdag 13 juli 2011

Lycka

Jag kan känna en sån lycka över dom vänner som finns i mitt liv! Ni är fantastiska och glöm inte det!

När någon får en fråga om hur du mår, kanske du svarar bra men ändå känner du inom dig att där ljög du, du mår egentligen inte bra men du säger bara det för att alla ska vara nöjda.
Men jag kan med stolthet säga att jag mår bra och jag menar det verkligen, jag döljer inget bakom orden lycka och glädje. Ingen kan ta ifrån mig den känsla jag har i kroppen och ingen kan få mig att må dåligt över hur jag mår. Det är mitt liv och för mig är det viktigt att jag mår bra, för mig är jag prio ett!

Känslorna inom mig är lite ovan och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla dem, men tids nog ska jag nog ha lyckats tygla dem och tillsammans med dem ska jag rida in i ett helt nytt liv, ett fantastiskt liv. För detta är bara början på något stort!

Imorgon är det jobbardags, har långdag! Sen ska jag börja stänga in bete till hästarna. Fredag är min lediga dag och då ska jag och Fia fika på stan och snacka en massa skit! :) En fredag kan nog inte bli bättre! Min sista egna dag med Fia på några veckor, hehe! Måste ta tillvara på varje minut!

Dina ord värmer och gör mig starkare! Att få dela mina tankar o känslor med dig idag betydde mycket, att du fanns där och lyssnade, det värderar jag högt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar