onsdag 13 juli 2011

What a day

Har nyss klivit upp, legat i dragit mig rätt länge, å skönt vare!
Hästarna fick komma ut klockan sju vilket dom uppskattade, sen landade jag direkt i sängen!


Fia o ja kom in på tredje hjulet, och den känslan existerar inte ihop med Sofia o Marcus och den kommer nog aldrig göra, varför vet jag inte, är nog mer Marcus som borde känna sig som tredje hjulet ibland, haha :P

Å han som kommer hem i slutet på veckan, då måste jag låna ut Fia i några veckor innan jag får tillbaka henne igen, det tar emot men jag måste väl :P Fast hon är lite min när han e hemma också, hur ska vi annars överleva? Vi klarar oss ju inte utan varandra!

Ikväll ska jag o pappa hämta hö och imorn blire jobb. Ska hämta hem Jäger imorgon också hade jag tänkt. Är ju ledig fredag så passar bra att hämta han imorn kväll då så ja får vara med han lite på fredag och se hur det går med dom andra katterna osv.


- Var glad och njut av livet -

Nej nu är det dags att göra nåt vettigt! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar