lördag 16 juli 2011

Lördag

Det är lördag idag, men jag har inte lördag, vet faktiskt inte vilken dag i veckan jag har, haha!

Ska strax slänga i mig lite mat, sen utfodra hästarna och sen iväg och jobba kväll. Imorgon jobbar jag dag och sen ledig måndag.

Om allt går som planerat så kommer jag ha måndagen fylld med saker så kommer väl själv inte hinna äta, men för tillfället är det minst viktigt. Nu vill jag bli kvitt allt, så jag slipper detta och kan släppa allt. Kommer kännas så bra sen.

Saknaden måste vara bland det jobbigaste, det är ju så länge kvar!

Jag har ingen aning om vad framtiden har att erbjuda mig, men det gör mig ingenting. För jag mår bra, jag är lycklig och jag trivs med livet. Jag har dom bästa vännerna omkring mig. Så inget kan gå fel! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar