söndag 17 juli 2011

Alltid...

... lika roligt att ringa personer som man aldrig träffat eller pratat med förut. Men jag överlevde! :)

Nu har jag gjort min powernap för ikväll, ska snart ut och börja fixa beteshagen så den är klar innan vi åker till Gällivare, Sandra min egna dräng ska sköta hästarna tillsammans med pappa.

Imorgon ska mitt liv (alla mina saker) flyttas från ett ställe till ett annat. Har super snälla Sofia till hjälp och Marcus kommer upp och hjälper oss bära o flytta möblerna. Har fått låna Idas farfars kåpsläp som är stort, så behöver inte köra allt för många vändor förhoppningsvis, men har ju en del saker så. Men är ju inte så långt att köra imellan så förhoppningsvis går det rätt fort. Måste hinna förbi stan en sväng på kvällen också, har några ärenden innan gällivare trippen! :)

Är så glad för att du ställer upp på detta, underlättar väldigt mycket för mig, TACK!


Jag vill bli sedd för den människa jag är, och då inkluderar det mitt handikapp och mina intressen. Det är en del av mig! Utan de är det inte jag, och då har du träffat någon annan!

- jag räknar ner -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar