måndag 4 juli 2011

Best night ever

Alltså jag skrattar än idag åt helgen som varit, full fart i 180 knyck samtidigt har jag haft den roligaste kvällen på länge!

Det har hänt en hel del senaste tiden, men huvudet upp, fötterna på jorden och jag lever :D

I lördags jobbade jag dag, kom hem och hade 180 knyck för att fixa mig själv och hästarna innan jag begav mig till Sofia, där hällde jag i mig några vinglas på en kort stund för att komma i stämning innan vi drog på sommarfen, dock vart den en ren besvikelse, visst vi kanske va där tidigt, men vi tyckte det rent ut sagt sög och höll på tappa festhumöret båda två. Men min snälla mamma var nykter så hon kom o hämta oss och körde oss raka vägen till Gottne Rocken, och jag som hade sett fram emot att få höra Irish Brew!
Kom dit kanske 30 min innan dom började spela, fick träffa massa känt folk och hade galet kul. Blev lite dans framme vid scenen och ja, jag njöt!

När dom hade spelat klart och rocken stängde för iår så stöp vi ihop med Henke, pappa o Tommy och blev att vi hamnade hemma hos Tommy på efterfest, en del kända ansikten.
OJ så roligt det var, skrattattacker efter skrattattacker.
Pappa, jag o Fia fick skjuts hem vid tre tiden, när jag klev upp klockan 7 för att släppa ut hästarna var jag då inte nykter iaf, hahaha!

Har Fia att tacka för mycket, utan henne hade det aldrig blivit såhär bra, vi ägde natten lång! :) Och ser fram emot nästa fest tillfälle!

Är förvånad över mig själv till o med, men på ett positivt sätt! :)

Hästarna flyttade hit på fredagkväll, Deli o Moose är nu i Söderå. Moose var lite orolig första natten, men då har han bara flyttat från Gerdal två ggr på tio år, så jag förstår han. Men nu är allt bra, han är som vanligt o Deli som vanligt, går i tjuter när Moose kommer nära och BRUNSTAR gör hon så det räcker o blir över, haha! Men dom kommer väldigt bra överens nu faktiskt :)

Är sååå sugen på att rida så ska ta med Moose ut i skogen ikväll, Deli hade en tappsko igår som jag ska slå på. Sen imorgon ska jag hämta hem speedcarten och börja köra henne och sen ska ridträningen komma igång på allvar :D Blir en rolig sommar dehär! :)

Måste även ta tag i festen som är i helgen, ta reda på alla som ska komma osv, ska bli roligt att få samla alla igen.

Var väldigt roligt att träffa många på gottnerocken, finns så många som bryr sig och finns där. Jag blev väldigt glad av allt, det värmde.

I mitten på juli åker jag på minisemester med bästa fia till Gällivare, vi åker med grabbarna. Ska bli så himla härligt att få komma iväg en helg, och med Sofia som sällskap är jag säker på att helgen kommer bli galet rolig!

Jag mår riktigt bra, känner mig full av energi och ja, svårt att förklara hur allt känns, för det är nästan lite äckligt. Men det är nåt äckligt bra, så kan man se det! :P

LÄNGTAR tills min granne Eva kommer hem på torsdag så vi kan börja rida ut :D

Fia, utan dig hade detta aldrig gått :) Hoppas du förstår vilken otroligt bra vän du är! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar