torsdag 30 juni 2011

Skakar

Oj vilka dagar!

Gårdagen var äckligt jobbig pågrund av så många saker att hinna göra. Jag och Sofia hade häcken full från morgon till kväll, och när jag satt ner hos mamma o pappa på kvällen och skulle äta lite så bara skakade jag, kände mig så stressad över allt.
Idag har också varit en dag full med saker att göra men har varit lite lugnare tack o lov. Men jag känner mig långt ifrån lugn då jag vet att det är så mycket framöver.

Imorgon så ska Deli flytta till Söderå och hon kommer trivas så bra, alla trivs bra i Söderå! :) Och sen ska Moose Love följa med till Söderå också, som sällskap och ridhäst om man har kompisar osv som vill hänga med ut när Deli ska tränas osv. Och jag måste ju ha sällskap eftersom inte Deli kan stå själv.

Längtar tills Eva kommer hem, ser fram emot att få rida ut tillsammans och träna tillsammans, det har jag saknat mest från Söderå, det är våra turer i skogen. Oj så roligt det kommer bli igen, ser verkligen fram emot det :)


Och nu när Deli flyttat så kommer träningen verkligen igång på allvar och jag är så laddad för att köra igång :D

Har även röntgat foten idag, och på tisdag ska vi till Umeå för att träffa läkaren, spännande! Mamma och jag har pratat lite om operation, beror hur allt blir med utbildningar osv, men allt löser sig alltid till det bästa.

Jag har tänkt mycket på det hästprataren har pratat med mig om, och det har verkligen gjort gott, det känns nu att jag verkligen har gjort som hon har sagt, och det har gett resultat, bra resultat som gör att jag mår så mycket bättre. Jag tar saker på annorlunda sätt och saker som händer blir inte som förr, jag tar dem på ett annorlunda sätt och ja, svårt att förklara. Men jag mår mycket bättre, och det har jag mycket att tacka henne för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar