onsdag 8 juni 2011

Vilken dag!

Gårdagen var verkligen full och med inslag av stress, men med Sofia kan man aldrig har tråkigt så vi matchade dagen på ett bra sätt! :)

Först var jag på stan för en del ärenden och en sväng ut på solänget för lite småsaker. Sen åkte ja o köpte sallad och åkte sen hem till Sofia för att äta lite, sen drog vi iväg på husvisning, skruttet hus, enda som var hyffsat bra var stallet, fast då var allt redan sålt, liten chock man fick :P
Sen åkte vi på skokanonen och ut därifrån kom vi med likadana skor, haha ;)
Raka vägen till Solänget där vi fick se Ivarsjoker ta en strålande 6eplats på nytt rekord. Han är så duktig. Han som inte ens gått ett provlopp så han har nog inte fattat vad allt går ut på än utan springer runt där och glänser och är så duktig. Han kommer bli en väldigt fin travare och det är Eva & Anders så värda att få en stjärna! :)
Sen direkt när Jokern gick i mål så åkte vi på nästa husvisning, såååå fiiint och med möjligheter!Men de va ju int gratis..!
Efter husvisningen åkte vi till Deli, masserade igenom vänster sidan, VILKEN SKILLNAD! Hon reagerar knappt för något nu när man trycker med händerna. Endast på ett ställe hon skjuter undan ryggen och det är där naprapaten sa att ryggen tagit mest stryk, så vi fortsätter hålla på så ska det snart bli bra. Tanken är att börja sitta på hennes rygg till helgen! :)

Längtar så tills vi får se Deli springa på banan.

Till veckan ska jag skriva tränarlicensprovet, sen har jag o Sofia lite planer, eller jag har och Sofia är en stor del av det ;) Har man en så bra vän som Sofia och så mycket hjälp jag får, då är det en självklarthet med det jag planerat! :)

Skulle aldrig klara mig utan dig Sofia! :D


Idag är det väldigt varmt, ska strx sätta mig uppe på lilla balkongen och sola och läsa en bok, sen ikväll så ska jag till stallet med Sofia och tömköra Deli! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar