torsdag 9 juni 2011

Varm dag!

Snacka om väderomslag till det varmare vädret igår. Jag gillar inte denna värsta värme riktigt, bara äckligt varmt och man kan inte göra nåt. Men efter en lång tid av lite svalare väder var de rätt skönt med värme, förutom på kvällen när man ska sova...

Jag o Sofia åkte till Deli senare på kvällen igår, men var fortfarande så varmt så vi drog iväg o käka en enormt mjukglass. När vi kom tillbaka hade de faktiskt blivit lite svalare så vi fot ur och tömkörde sen longera vi lite, men syns på henne att hon stör sig rätt mycket på alla äckliga flugor osv! Men hon var ändå väldigt duktig, våran lilla stjärna! :)
Sen fick hon sova inne för natten, hon har gått ute många nätter nu, så skönt för henne att komma in och så koppla av en natt.

Fick några presenet av bästa Sofia, dom kommer jag ha användning av :D TACK snälla du! :)

Sen fick jag veta en plan som vände min värld typ, hehe! Ne men jag blev väldigt glad och mera taggad, det gjorde min dag! :)

Är riktigt laddad för att skriva tränar provet nästa vecka.

Tänk om allt skulle falla på plats, med skola, hästar, trav osv. Vilken dröm! :)


Det kan inte vara lagligt att ha en så bra vän som jag har! :) Hon gör min dag, varje dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar