torsdag 16 juni 2011

Träningsvärk

Ajaj, snacka om träningsvärk sen gårdagens ridlektion på Golden.

Men ack så roligt det var och enormt givande, Lena höll måttet, jag fick verkligen jobba stenhårt och det resulterade med en väldans träningsvärk och blåsor fulla händerna.
En sak gör mig arg o irreterad under ridningen, det är när det krävs mer av mig i dressyren, och jag blir så arg på mig själv när jag verkligen försöker, men benet följer inte mina krav och gör inte som jag vill.
Lena var på mig rejält igår och jag kämpade verkligen, men det blir inte som jag vill.

Men jag ger mig inte, jag ska lyckas få den hästen att gå som en klocka, med mer styrka i benet så ska vi klara det! :)


Imorgon ska jag och Sofia dit och rida igen, ska rida ut en lugn tur sen rida i ridhuset en stund. Blir ingen hårdträning med Lena, för det klarar jag aldrig med denna träningsvärk, haha!

Sofia måste tro att jag är knäpp ibland, jag har mina galna stunder!

Med tiden får vi se hur allt blir!


oj måste ju berätta att jag åkte runt på Deli en stund i hagen igår också, så duktig så, våran deli gumma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar