onsdag 22 juni 2011

Oj

Var ett tag sen jag uppdaterade, ska bli ändring på det!

Har börjat sommarjobba nu, på björkhem i Gideå. Känns bra att man varit där förra året så man har någorlunda koll iaf, fast en del är ändrat, men man lär sig med tiden :)

Har hunnit med att rida på Deli en sväng längs vägen medans Sofia gick bredvid och den hästen gör verkligen ingenting, förutom när hon snubbla, tappa balansen och kände att ja blev lite osäker, men det var helt o hållet mitt fel, vi förstod inte varan helt enkelt.
Har fixat försäkring på Deli nu, känns bra om det skulle hända nåt, så är det värt det i längden.


Har gjort en sak som jag inte trodde jag skulle göra, men det har snart gått ett år och det kändes så bra efteråt, jag saknar den tiden så mycket och tyckte det var dags att det hände något än att bara låta allting vara, man måste lämna saker bakom sig och gå vidare, man kan inte stå å stampa på samma ställe.
Det kändes som en lättnad att få ha pratat med dig, allt kändes såå bra! :)


Sofia, min egna dräng och bästa vän, vad skulle jag göra utan dig? Jag är tom på ord, du betyder så enormt mycket! Tillsammans ska vi klara allt, för tillsammans är vi oslagbara! :)

Hoppas hoppas hoppas vi kommer in på utbildningen, men jag hoppas först o främst att du kommer in, sen om jag kommer in är en bonus, men du är viktigast och du går först. Du är värd denna utbildning! :)

Sen finns det en sak som gör mig så förbannad. Att folk bara ser pengar, går inte att resonera med. Sen om man snällt säger till om en sak, då blir den personen i fråga helt rasande osv. TRAGISKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar