tisdag 28 juni 2011

Tisdag

Jobbat lång dag idag, lagomt trött när jag slutade, än fast jag sovit bra inatt konstigt nog. Somnade till en film igår kväll och vaknade när väckarn ringde, och det är ovanligt, och med allt runt omkring så trodde inte jag att ja skulle få sova nånting alls.

Efter jobbet så åkte jag och Fia till Söderå o hälsade på, kikade lite saker som ska göras osv innan allt är i hamn, men skam den som ger sig.

Utan Sofia skulle jag falla, den saken är säker! Tack för att du är du, för att du finns där och alltid ställer upp! :) Tänk om alla hade en vän som dig. Jag har den lyckan att få ha dig som vän iaf.

Mycket som är i huvudet just nu, men allt löser sig alltid och allt som sker, sker av en orsak.

Jag hoppas du förstår att det inte är så lätt för mig heller!

Imorgon är en fullspäckad dag, vet knappt hur jag o Fia ska hinna andas! Men vi ska klara det :)

Trodde faktiskt jag skulle kunna be dig om några småsaker, men har insett att det är omöjligt, och det är ju synd, vill inte att det ska bli såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar