onsdag 1 juni 2011

Staden igen

Igår blev det ett besök på stan igen, denna gång för att träffa Emilie och lille Felicia, som man för övrigt träffar alldeles för sällan, så det var väldigt trevligt. Fikade på UH sen hann vi med att gå på stan ca 3 timmar innan det blev middag på subway tillsammans med Emilies mamma, var väldigt trevligt.
Sen åkte jag till stallet och fixade för kvällen och sen kom Sofia, vi skulle ha tömkört men Deli hade såklart trampat av sig en sko och dragit den sned så hon fick vila, för hennes hov var hel o fin så ville ej förstöra den. Niklas ska få rikta till skon idag ska jag slå tillbaka den imorgon.
Istället fick hon en stor massage genomgång och man märkte sån stor skillnad på henne efter massagen, innan var hon väldigt stel men efteråt var hon mjuk och fin :)

Nu ska jag strax åka på Ica i Husum och handla lite, sen städa här hemma och storstäda garderoben.


Sofia sköter Deligumman ikväll! :)

Imorgon ska vi åka till Söderå och stannar troligast till lördag, på fredag ska jag och mamma på Ikea och birsta, ska bli roligt att åka dit och kika om man hittar nå bra kläder på rea osv. Hittade tre fynd igår på stan, tre plagg för 150 kr! :)

Igår fick jag träffa och prata med en person som genomgått en del operationer och även har ett medfött fel, det var så skönt att få prata med en som verkligen förstår och vi ser på sakerna hur samma synvinkel.

Förstår att det snackas hit och dit, men det är så skönt, jag bryr mig inte ett dugg! Ni får tycka och säga vad ni vill, jag hade mina orsaker och anledningar till att det blev såhär och jag vet att det blev bäst såhär. Jag ångrar inte mitt beslut alls, utan jag står för det och spelar ingen roll vad någon säger, ni kommer aldrig få mig att må dåligt eller kunna trycka ner mig som person för det jag valde att göra. Ni som inte förstår och delar mitt beslut, inte mig det är synd om, utan det är ni som har problem, inte jag, när ni inte har annat att snacka om än det jag gör.

Hoppas ni alla har en bra dag, det ska jag ha!

Ta vara på era vänner. Jag har vänner som jag vet alltid finns där och jag skulle vandra genom eld för dem, dom gör mig så glad och lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar