torsdag 19 maj 2011

Torsdag

Skönt, har fixat ett ton hö så det räcker ju hela sommaren, plus att jag har lite bete så då klarar jag mig ett tag, och balarna är hårdpressade så det är det bästa, kan man få plats med mer på mindre utrymme än dom löspressade jag har i dagsläget.
Måste komma ihåg att säga åt pappa att jag vill ha allt hö från Söderå iår oxå, då klarar jag mig hela vintern, såå bra!


Ska fixa klart psykologiuppgiften idag och företagsekonomi uppgiften som båda ska vara inlämnde imorgon, matten ska jag försöka hinna klart med, men den ska in på måndag så har hela helgen på mig. Vill få bort så mycket som möjligt innan nästa vecka, är så mycket då!

Ska till Söderå i helgen också, lördag till söndag och då ska vi lämna Zeke oxå, till veckan har jag lite problem att ha honom då jag inte har tid att ha honom till veckan.

Idag håller jag alla tummar och tår för min super vän Sofia! Jag hoppas hoppas HOPPAS verkligen för din skull :)


Ikväll ska jag på Livias dansuppvisning på ängetskolan, ska bli roligt.

1 kommentar:

  1. Tack vännen, vi har en del att prata om strax=)

    Hoppas du hade trevligt på dansen!:)
    Hörs sen! Kram

    SvaraRadera