söndag 22 maj 2011

Jorden snurrar

För tillfället känns det som om marken jag går på snurrar, jag försöker hänga med. Men det är så mycket känslor som åker runt i kroppen för tillfället så jag skulle bara vilja stoppa allt för ett tag, pausa allt och bara andas, men det finns det inte tid för.

Hade hästprataren häromdagen och det gav väldigt mycket, vilket det gör varje dag och jag tar åt mig allt som hon säger. Vissa kanske inte tror alls på de, men jag går verkligen in i det för det är så mycket som verkligen stämmer och prickar rätt.
Jag har en del att jobba med mig själv, och måste verkligen ta tag i det, och jag vet att den kommande tiden kommer jag få hjälp med den, just för att jag ska lära mig och få ut allt.

Det kommer bli jobbigt, men det känns ändå bra, det känns rätt.

Challes önskan blev uppfylld samma dag som hästprataren varit hos oss, han ville få springa av sig, för han var en explosiv vara just nu, så satte upp en tillfällig beteshage och nog sprang han alltid, både han o Deli var allmänt galen. Challe blir så snygg när han härjar upp sig, påminner om en arab, han blir som hingstig, böjer på nacken och ser så snygg o maffig ut!

Det känns bra att ha fått klart för sig en del saker, det blir lättare att gå vidare och veta att allt var okey.

För övrigt så känns hösten som ett frågetecken, ingen aning än vad jag ska göra efter sommarjobbet, vad jag ska plugga osv, inget bestämt, för det andra så har jag ingen aning längre vad jag vill, känns som om jag bara tappat allt nånstans på vägen, och jag måste hitta rätt väg att gå på, men det är inte så lätt, men om jag ger det tid så kanske vägen visar sig tydligt till slut.

Allt känns just nu som ett stort frågetecken, jag vet inte vars jag ska ta vägen.

Det värmde att höra Delis ord från hästprataren, hon vill mitt bästa och försöker underlätta för mig, hon har bara inte kommit på hur. On Track Delicia är nåt speciellt med, har jag känt sen hon kom till mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar