onsdag 25 maj 2011

Spring så länge du vill



Spring allt du kan nu Charles De Gaulle och visa alla vem som är kung, visa alla vilken styrka du har, vilken snabbhet och mäktighet du bär på.

Tack för att du klev in i mitt liv, du lärde mig så mycket och visade mig världen! Känslan när du gav allt i en intervall kommer jag alltid ha med mig, vi flög tillsammans och det kan ingen nånsin ta ifrån oss.

Accelerationen, farten, tystnaden, styrkan, lugnet - du gjorde mig alldeles varm inombords, du gjorde mig lycklig.


Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, kommer alltid sakna dig, för du var Challe, du var Challe med STORT C. Jag ångrar inte mitt beslut, det känns helt rätt, och det visste jag att du tyckte också.

Allt som sker, sker av en orsak.

Hoppas du har det bra i ditt nya liv, vi kommer ses igen, det är jag säker på!

Älskade Charles De Gaulle <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar