måndag 23 maj 2011

En lång vecka

Jag har en lång vecka framför mig, men jag har Sofia vid min sida och får en massa hjälp av henne och den hjälpen är så värdefull så det går inte beskriva i ord.
Att få ha henne till hjälp, att hon finns där, stöttar och förstår, det är gult värt denna vecka!

Allt som händer, händer av en anledning och det är nog meningen att det ska bli såhär.

Det kan vara jobbigt nu, men med tiden blir det bättre och allt kommer kännas som rätt val och beslut.

Allt känns bara så konstigt, jag känner ingenting, känner mig bara tom. Men allt kanske kommer inom sin tid, det släpper väl ner som en bomb.


Att släppa taget
Att säga hej då
En sista kram
En sista puss

Att släppa taget om dig, dom där sista minuterna, det är det värsta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar