torsdag 3 februari 2011

YES

Nu är det klart att jag ska få skriva provet för tränarlicensen, äntligen! Så blir att träna en del och läsa på, ska även vara med på några genomgångar på solänget. Ska försöka få tag i material som jag saknar, vet i katten vars allt mitt försvunnit.

Idag var tanken att rida Challe, men efter lite tänkande så blev det en längre barbacka skrittur på Tuva med sällskap av Mikaela o Pillan. Tuva gick lite hårdare igår så var bra för henne att bara vara ute och skritta idag. Challe ska jag skritta ut med imorgon och Tuva ska få gå lite tuffare imorgon, magen ska tränas bort!

Blir en lugn helg, skönt det med! Inväntar lite saker från jobbet som jag ska gå igenom innan säljskolan, ska även fixa klart med alla företag till veckan sen är det bara köra på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar