måndag 24 januari 2011

Glad o nervös

Är så glad över Tuva idag! :)

For ut på en ridtur och hon fick jobba på bra i backarna osv, lite mer än halvvägs mötte vi Kicki från stallet som körde Frida så då hängde vi på dem hem, och då blev Tuva riktigt laddad av att ligga i rygg, var riktigt roligt att se Tuva så pigg och framåt. Har aldrig tidigare märkt den sidan av henne då jag aldrig haft sällskap av någon som kör utan bara av dom som rider.
Tuva tjejen fick jobba på bra idag och jag masserade henner efteråt.

Nu sitter jag hemma lite smått nervös, haha! Medryttaren ska ut på Challe för första gången ensam, så jag hoppas det går bra. Men blir alltid nervös då Challe är mitt lilla barn och jag inte kan styra över något när jag inte är där. Är van att sköta han helt själv och rida han själv.
Men är ändring på det nu då Maria ska rida han minst 2 dagar i veckan osv, komer bli super bra. Tuva sköter jag helt själv och även det kommer bli kanonbra, Tuva är en klippa!

Imorgon bär det av till Sthlm på jobbintervju!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar