söndag 26 december 2010

A lot

En massa härliga saker son snurrar i huvudet och massa härliga känslor!

Imorgon ska jag och mamma på staden, sen ska jag plocka upp Ebba och vi ska till stallet och rida ut, och jag hoppas verkligen Ebba och Challe trivs ihop :)
Skulle betyda så mycket att ha någon som vill rida Challe och tycker om honom lika mycket som jag gör och ser honom för den han är!

Idag har Niklas åkt till fjälls, så det betyder att jag kommer att ha svårt att sova fram tills torsdag, för på torsdag åker jag upp till fjälls.

Är en helt underbar känsla att vara förlovad kan jag lova, känns riktigt bra :)

Tänkte skriva en del julklappar jag fick, skriver inte alla men en del:
- Skrivare till datorn, pussel, mp3, korsordsprenumeration och träningsredskap av min bästaste sambo + förlovningen då <3
Sen resten som jag fick av en hög olika personer var:
- Pussel
- böcker för matlagning, pajer osv.
- tomte
- resväska
- presentkort H&M & Granngården
- tofflor
- Dekorationssaker
- Kakform
- Tupperware skålar
Niklas och jag fick tillsammans ny kaffebryggare, ett set med bra knivar, irish coffee glas(mest Niklas) osv.

Nu ska jag försöka sova, godnatt!

och en rad andra saker, så har fått en massa bra i julklapp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar