tisdag 28 december 2010

Ensamt

Jag tycker verkligen inte om att vara ensam hemma, det suger verkligen!

Igårkväll kom Lovisa hit och vi hade filmkväll, var riktigt trevligt och så roligt med sällskap :)
Natten sov jag som vanligt dåligt, har katterna bredvid mig, lampan tänd men vaknar ändå jämnt och har ingen ro i kroppen. Tur det är två dagar kvar tills jag får sova tillsammans med min blivande man igen! :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen iväg till Gidböle och äta middag, sen blire raka vägen till hockeyn och efter hockeyn blir det Söderå, stannar där tills imorgon.
För vi ska iväg och hälsa på mina brorsbarn, Sonja och Ivar, sen iväg till Bredbyn och hälsa på lilla Felicia :)
Eftermiddagen tänkte jag hinna springa på stan en stund, sen ska jag hämta Livia och vi ska väl hitta på nåt skoj! :)

Torsdag har jag utsläpp av Mias hästar då dom åker till fjälls och ska sen fixa mina egna innan jag själv drar hem och packar för att sen åka till fjälls:D Längtar enkomt dit bara för att jag får träffa Niklas!

Det är sjukt vad man kan sakna en person!

Ebba var och red Challe igår medans jag red Moose, och det gick super bra. Dock är det väldigt ovanligt att se någon annan rida Challe, mitt öga är inte vant. Men det såg ut som dom klickade riktigt bra och det verkade som om dom trivdes ihop :) Jag tror jag har hittat rätt tjej till honom! Äntligen! :)

Jag har några saker ouppklarade i mitt liv just nu som ska tas tag i, sen hoppas jag att med tiden så blir allt bra!

Ha en bra kväll, det ska jag ha som ska stå på ståplats och heja fram Modo till seger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar