lördag 25 december 2010

Vilken julafton!

Julaftonen bestod av en hel massa bra julklappar!

På morgonen när man klev upp var man bara en helt vanlig sambo med Niklas Nordström men efter ett litet tag var men förlovad med sin sambo Niklas Nordström <3 Känns så himla bra!

Sen åkte jag o Niklas till farmor för jullunch och fick träffa kusiner m.fl. Alltid lika trevligt :)
Eftermiddagen spenderades med mamma o pappa, jag och pappa var även förbi hos Livia då pappa skulle tomta där och jag gav henne mina julklappar som hon verkade nöjd över, dom var ju rosa :)

Senare på kvällen åkte jag, mamma o pappa hem til Västanå och Niklas kom hem då också efter att ha varit med sin släkt under dagen. Och då blev det julklappsöppning och det var en himla massa paket under granen, vi var 4 stycken och man kan tro att det bodde barn i huset med tanke på julklapparna, haha!

Men jag fick en massa bra saker!

Skriver inlägg senare om vad jag fick!

Nu ska ja duscha sen förbi Gerdal och ta in hästarna innan vi ska till Söderå på middag!

God fortsättning!

1 kommentar: