söndag 2 januari 2011

Nytt år

Nytt år med nya möjligheter och jag är säker på att 2011 kommer bli ett underbart år!

Nyår spenderades i fjälls med trevliga människor, fick fira in det nya året med min blivande man och det kunde inte bli bättre! :)

Har hittat en trevlig medryttare till Challe och dom verkar trivas ihop. Sen har jag hittat en tjej som vill börja rida Tuva så jag hoppas dom trivs ihop också, känns kanon att ha två tjejer som vill rida dagar som jag inte är i stallet. Och dom är bra kompisar så dom kan rida ut tillsammans.
Hästarna flyttar till nytt stall imorgon, då min förra medryttare slutat kan jag ej stå kvar i Gerdal då jag ej kan åka ut dit och sköta dem 7 dagar i veckan, lite långt!
Så nu flyttas dom till Svedje och båda medryttarna får nära till stallet, så det känns super bra :D

Idag har Niklas familj och alla hans syskon med respektive varit här på förlovningsfika, riktigt trevligt :D

NU blire SÖNDAGSMYS :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar