torsdag 23 september 2010

Googlade

Jag satt och googlade lite om artros och hittade detta:

- I början känns det närmast då man rör på sig och så småningom börjar det bli allt svårare att gå. Då artrosen fortskrider uppstår hos de flesta patieter så småningom vilovärk.

Allt känns så skumt att läsa, jag kan ju fortfarande gå, men vilovärken är hemsk, har min artros bara hoppat över ett stadium?
Ska bli skönt att om en månad få prata med min läkare. För sen i våras när jag var i Umeå senast så har min artros blivit betydligt värre då den stigit sig upp till knäet.
Sen så kan jag även känna av samma smärtor fast i det friska benet.

Jag vill leva en bra ungdom och inte minnas dom bästa åren med värk. Än vad jag gör så dyker smärtan upp. Jobbar, rider mina egna hästar, sover, sitter i soffan, pluggar osv, den är med mig överallt.

Livet är inte alltid en dans på rosor, men jag försöker leva så gott det går ändå och försöka se det positiva ur allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar