söndag 6 juni 2010

Lördagnatt

Och här sitter man alldeles ensam (Zeké är här, men sover) och lyssnar på True Colors, nånting med den låten som gör mig helt fast.

Har insett nu att jag ger upp, orkar inte fortsätta. Vill du så vill du, men jag slutar fråga, för du ger mig förhoppningar, men i slutändan så händer inget, och jag orkar inte fortsätta hoppas längre, är bara jag som mår dåligt av det. Jag hoppas på hjälp, men vet innerst inne att det aldrig händer.

Hade önskat att man slapp sitta ensam hemma ikväll också, för gud så tråkigt det är, ibland har jag längtat efter att få ha en kväll helt för sig själv då det aldrig hänt sen jag flyttade ihop med Niklas, att bara få vara själv en kväll och bara vara om ni förstår.
Men nu är jag här, och hatar det!
Önskade han kunde kliva in genom dörren nu. Jag skulle egentligen sova tidigt idag eftersom jag skulle upp väldigt tidigt imorgon, men jag har försökt med allt möjligt, sett flera avsnitt av Tre Kronor, vilket alltid gör en trött av att stirra på burken, men ikväll funkar det INTE.
Funderar på att hoppa in i duschen, fördriva tid. Inser att det är bara vaken tills gubben kommer hem, vilket kanske är om ca 2-3 timmar, SUCK!

Måste upp tidigt imorgon, har en bit av linan till beteshagen kvar, och den ska upp innan 09:00 då jag och Elisabeth ska släppa hästarna på bete för första gången iår, brukar alltid vara lika roligt :) Tackar henne för hjälpen som ställer upp att hjälpa mig. Dom behöver man typ aldrig fråga, dom ställer alltid upp.

Sen ska jag rida Tuva imorgon, nu ska hennes träning sätta igång. Sen ska Challe på en tur, se om jag hittar en intervallsträcka.

Jag har den bästa pojkvän som finns och jag är så rädd om honom! Jag har den bästa hunden, dom bästa hästarna, dom bästa kaninerna och om några veckor den bästa katten! De ni! :)

Jag har stjärnan - Charles De Gaulle! Än vad som händer, är han alltid min, min, bara min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar