onsdag 19 maj 2010

GLAD

Tänkte bara skriva ett kort inlägg just nu.

Solen skiner och jag bara älskar det, lite varmt att köra bil, men man överlever iaf.
Var på H&M idag efter praktiken, köpte shorts, linnen, tröja, skjorta, klänning osv, lite sommarkläder behövdes.

Måste berätta nåt som gör mig glad, jag red Tuva igår! :)
Först låg jag över henne och skrittade runt, sen syndes det så väl på henne att hon lugnat ner sig och accepterat det jag höll på med, så jag satte mig upp på henne och skrittade runt lite, hon var lite skeptisk när jag satt på hennes rygg, men gjorde inte en fluga förnär, skrittade lugnt och snäll, så jag är stolt över henne!

Idag när jag kom hem så följde Niklas med till stallet och jag släppte ihop Challe o Tuva, dom var inte ens roliga att släppa ihop för dom brydde sig inget alls, tråkisar, haha!

Så nu hinner det växa lite gräs i den andra hagen sen får dom skifta hagar imellanåt.

Jag var förbi granngården idag och köpte en massa plaststolpar till beteshagen, lär väl börja med den i helgen skulle jag tro.

Nej nu blire lite fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar