onsdag 7 april 2010

Blandade känslor

Det är mycket blandade känslor inom mig just nu, många funderingar och frågor, men jag ska stå stark och jag vet att i slutändan kommer allt bra bra, än fast det kan bli en del väldigt tunga beslut.

Imorrn ska ja iaf ringa ett samtal och prata lite, berätta situationen och höra vad han säger. Jag hoppas det går, annars klarar jag inte av det.

Niklas har iaf varit super gullig och gett mig tillåtelse att skaffa två kaniner:D Han är bara bäst! Det är så tomt i huset utan nåt djur alls, eftersom Zeke är vi bara halv fodervärd åt, så då ska ja fixa två kaniner denna vecka, dom är bara så sööta :D

Gruvar mig för helgens in/utsläpp, hur jag ska lösa det, det är inte lätt att ha häst själv på Solänget, har ingen aning hur ja ska lösa de, blir väl en massa pengar att slänga ut för att köra 2 vändor.

Jag har vänt o vridit på det i olika vändor, men detta blir nog bäst, om jag nu får. Återstår att se hur det blir, imorrn bestämmer jag mer om hur framtiden ska se ut.

Det funkar tråkigt nog inte såhär, nåt måste göras nu :(

Charles De Gaulle - hästen i mitt liv, han är en klippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar