tisdag 9 mars 2010

Vilat ett tag nu

Var ett tag sen jag bloggade men har varit så mycket så har inte hunnit sätta mig och skriva några rader, ska bli ändring på detta! Men finns ju saker som går före bloggning! haha!

Måste ju iaf berätta att på modos match förra veckan när dom vann med 8-0 så skulle ju Foppa och Näslund sitta i fans corner efteråt, så när det var 5 min kvar att matchen så gick jag ner dit och hamnade långt fram i kön. Tack o lov att jag gick så tidigt för kön fylldes på snabbt.
När jag väl var framme vid dem så fick Näslund signera min tröja, sen gick jag till Foppa och bad han signera tröjan också, sen kom det roliga.
Alla som var där och ville träffa dem hade typ bilder på Näslund och Foppa, men inte jag! Jag la upp en svart/vit bild på Challe och på bilden stod det Charles De Gaulle också.
Foppa läste namnet högt för sig själv och började le lite grand, sen sa jag att det var jag som hade honom nu och då fick han ett himla smile i ansiktet och var väldigt glad, han bad mig hälsa åt Challe osv. Så det var riktigt roligt :)

I lördags var det fest med Niklas och grabbarna grus. Blev förfest i ås sen vidare på Harrys, en riktigt trevlig kväll:D

Och Mr C mår kanon på Solänget och allt funkar kanonbra tack vare min vän Mimmi som är så himla hjälpsam, utan dig hade det aldrig gått!
Var ute på en ridtur i lördags, en kortare tur förbi Hägges bara så han fick röra på sig, han var väldigt pigg o framåt men ändå lugn.
Hade ut hästprataren i veckan så är väldigt noga med min träning nu, tar det väldigt försiktigt och lugnt i början så det inte går för fort.
Ska rida på torsdag igen, blir en skrittur i skogen och sedan framöver ska det bli regelbunden träning några ggr i veckan så han kommer igång.

Var på Umeå sjukhus igår men utan resultat, bara fortsätta leva med smärtan. Visst får jag operera om jag vill, men vågar jag ställa en operation mot dom risker som finns eller ska jag lära mig att leva med denna hemska smärta så länge det går?! Känns en aning tungt....

Ska ta o plugga lite mer nu innan jag ska duscha och sen hämta Niklas på jobbet:)

Igår inhandlade jag två par nya skor, ett par bruna och ett par svarta, sprang på stan en snabbis på kvällen innan matchen också men hittade ingen brun jacka i min storlek, fortsätter letandet under veckan, ska söka på internet också. Har ju min svarta "läder"jacka som jag köpte förra året, vill ha en brun nu också som matchar skorna!

Tänk om det skulle gå, tänk om vi skulle få detta att fungera, gud så roligt det skulle bli. Kommer så otroligt bra överens med dig och jag har verkligen funnit en vän för livet i dig. Men vi håller allt hemligt tills vi vet mer! ;)

Nej nu har jag skrivit lite här iaf, hare bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar