torsdag 4 mars 2010

Lunch

Sitter på skolan, har lunch. Har varit iväg på arbetsförmedlingen och försäkringskassan med massa papper som skulle in så man får lite pengar.
Var iväg på biblioteket och hittadde massa intressanta böcker som jag vill låna och lära mig allt om, jag vill, jag vill, jag vill!

Längtar tills skolan slutar, solen skiner ute och jag vill till stallet! Men det blåser en aning, hoppas det inte gör det på änget. Och ser fram emot kvällens hemmamatch, hoppas Modo vinner, eller dom MÅSTE bara vinna denna match.

Min idé som var igång för nåt år sen har åter kommit på besök i min lilla hjärna. Det skulle såklart kräva mycket tid, planering och ja, mycket krävs. Men efter regn kommer solsken så efter hårt arbete blir det nog bra. Bara tankar än så länge, men jag ska nog banne mig driva detta vidare. Antingen med kompanjon eller utan, men jag hoppas min medryttarkompanjon vill hänga på.

Går ju i skolan bara till Maj, sen är det slut. Och jag vill ha nåt att göra då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar