onsdag 24 mars 2010

Mitt allt

Förmiddagen idag spenderades i stan. Släppte ut Challe o fixade klart för kvällen eftersom min underbara vän Madde var så snäll o tog in honom, TACK! :)
Sen var jag på af och på skolan och hälsade på plus förde över mina arbeten och fick en lapp påskriven, kommer sakna alla där.

Just nu har jag inte mycket att göra, Nille är här o han o Niklas spelar Xbox så ja funderar på att gå o duscha, fördriva tid, haha. Sen hoppas ja Niklas kommer ihåg att vi skulle ta ur skafferiet och torka hyllorna sen sortera lite osv.

Jag har ju faktiskt varit duktig idag, sotade pannan medans Niklas sa vad jag skulle göra, sen eldade vi upp massa papper.

Jag mår annars riktigt bra.

Helgen blir lugn, vi åker hem till Söderå på fredag för att käka middag med mamma o pappa, vi sover över o åker till Niklas på lördag. Sen söndag så är det skotertävling i Ås som vi ska se på också. Måste även hämta hö i helgen, frågan är vars man ska välja att hämta. Enklast är att ta från Söderå då vi redan är där från fredag/lördag, ska höra med pappa om släpvagn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar