måndag 29 mars 2010

Min hemlighet

som jag skrivit om senaste inlägget men inte berättat är att jag har flyttat och har nu adress.
Så nu lyder min adress Västanå och inte Söderå. Känns sorgligt på ett vis att lämna Söderå, nu är det ju inte bara för ett kort period jag ska bo på annat håll utan nu har jag verkligen flyttat och här ska jag bo, men det känns riktigt bra att ha flyttat, trivs som fisken i vattnet här i Västanå :)

Så i fredags var vi iväg till Söderå för att äta middag och + att vi hade släpet med oss för att lasta lite saker, plus att ja lasta bilen full med saker som kläder osv, sen tog jag alla kökssaker. Så på lördag när vi åkte hem så gick hela dagen åt att städa köket och fylla på med mina saker och sortera allt som fanns dubbelt av, sen pysslade jag på med kläderna osv.

Söndagen spenderades i Åsbacken på Spring Brejk, men måste säga att det var inte alls bra, väntetid imellan tävlingarna var ca 2 timmar, helt tragiskt.
Efteråt for vi till Gerdal o hämtade hö, passade även på att hälsa på Ella, saknar henne och den avslappnande ridningen för foten så enormt mkt.

Idag har jag haft första praktikdagen i Köpmanholmen, var rätt så trött när jag kom hem. Man är van att sitta vid skolbänken hela dagarna och nu är man uppe o rör sig hela dagarna, men för foten har det gått bara bra idag. Har städat butiken, torkat hyllor och fixat lite, så nu är det rent. Sen var jag även och fick en rundtur i Pucci´s nya hus, det är gigantiskt i mina ögon, rum efter rum efter rum.

Challe har fått vila nästan hela Mars av olika orsaker, men imorrn har jag bestämt mig för att ta slag i saken och träna igång honom, måste köpa brodd för han har tappat några. Ska skisssa upp en bra träningsgrund för att då igång honom, så det blir nog bra till slut.

Nej nu ropar Niklas nu är det dags för Arn. Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar