tisdag 9 februari 2010

Strange feeling

Jag har en enormt konstig känsla i min kropp och har ingen aning vars den kommer ifrån, för första gången på länge känner jag mig nere, är typ tårögd och jag vet inte varför?! Skumt!

Sen jag fick höra dig säga det där idag så funderar jag på att helt släppa taget nu, det har legat på is länge, kanske dags att säga hej då? Känns som om det inte kommer bli någon förändring. Jag vill så gärna men det blir aldrig av, så det kanske är slut nu?
Trodde aldrig det skulle kunna hända.

Jag har kämpat när det gäller mkt, men i detta läge så är det nära att jag ger upp, jag orkar inte mer när jag inte får hjälp nånstans.. Min plan och enda lösning är att gå på 100% och knäcka foten totalt, kanske blir en reaktion då?

Sandra fick mig på lite bättre humör ikväll :) Challe har vila länge nu och går barfota, men ska ringa hovis imorrn. För hon behöver sällskap när hon tränar Brago så Challe ska bli de, blir skritt i lite mer än en vecka sen börjar vi med trav, får vi se om han vill bli tävlingshäst igen eller om han förblir min mysiga ridhäst, det är helt upp till han, älskade Charles <3
Härligt att få någon som drar med en ut i skogen på ett träningspass på hästryggen, det var längesen! Vågar inte tänka på hur längesen det var jag satt på hästryggen senast.. Hmmm... Julafton? Kan det vara så längesen? :O

Hej då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar