tisdag 9 februari 2010

Ännu ett hopplöst fall

ska göra ett nytt försök när jag åker till Umeå på återbesök i Mars och hoppas på att läkaren där kan skriva ett intyg på att ja inte ska behöva jobba fullt...
Var på vårdcentralen idag, till totalt INGEN NYTTA, eller jo lite, arbetsförmedlingen ska få sitt intyg, sen sa han att han skickar ett till försäkringskassan, men varför förstår ja inte då han sa att jag skulle jobba fullt ?!?!?!?!?!?!?!?

Vissa dagar har jag så ont i foten så att jag inte kan gå, andra dagar smärtar det så mycket från foten att jag inte kan sitta still, är det ingen som kan förstå hur jobbigt det är? Och ändå ska man måsta jobba fullt och jag vet att jag inte klarar de!
Jag blir less och tappar all ork till att fortsätta driva detta nånstans, vill bara släppa allt och ge upp ibland...

Plugget nu förstörs också av foten, smärtan är så stor ibland så jag kan inte sitta still och räkna, så fort smärtan går ner kommer boken upp, men de är inte de lättaste att försöka räkna lite..

Men men nog av negativ energi!

Har iaf fått träffa min brorsdotter Sonja idag, när jag åkte från vårdcentralen påväg hem tänkte jag att jag gör ett försök och se om dom är hemma och Sonja är vaken när jag lixs kör förbi, och se vilken tur jag hade när Micke o Sonja var hemma, så det blev ett stopp där med lite fika och surr osv, trevligt!

Imorrn kommer Niklas hit och jag längtar så jag håller på bli tokig, känns som om det var evigheter sen jag träffade honom, än fast senast var igår morse, men det är tillräckligt länge! Men när mamma o pappa är ute o ränner kan jag inte åka dit på veckodagar som jag gjort innan, men nästa vecka kommer dom hem äntligen, då blir jag fri!
Helgen som kommer spenderar jag och Zeke hos Niklas då han har fullt upp så då är det enklast att jag åker dit :)

Jag vet inte vad som hänt med mig, men jag saknar det inte, jag fattar det knappt själv, men jag har klivit på en annan väg i livet och inser hur bra den vägen var, ja är lycklig!

Nej nu är det dags att kila ut och ge hundarna kvällsmaten, sen ta ut Comet på gången och borsta honom och träna lyfta hovar, han sover inne inatt min sötnöt!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar