tisdag 2 februari 2010

Snart är denna dag avklarad

Nu är det sista rasten sen slutar vi halv 4, måste åka o tanka då sen på rusta o kolla lite sen blir det att åka till Niklas! Han kommer hem senare än mig så det blir jag som börjar med middagen, sen ska jag plugga resten av kvällen, tänkte göra klart Naturkunskaps uppgiften som ska vara inne på fredag, så är det gjort!

Måste komma ihåg att ge pappa min modotröja imorrn som han ska ta med till Indien och hänga på stranden eller vad han nu ska göra med den, fast inte matchtröjan såklart, NO WAY! Utan de är en vanlig t-shirt som jag köpte innan ja fick matchtröjan.


Jag har världens bästa pappa iaf, varje gång jag åker bort som typ till Niklas så sköter han alltid hästarna utan problem, och det är så värdefullt!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar