måndag 1 februari 2010

Du är allt

jag nånsin önskat,
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt

Du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

Har haft en kanondag på skolan, motivation till att plugga som aldrig förr och dagen susade bara förbi, vet inte riktigt vad som hänt!
Var så smart att höra med Niklas om han skulle på stan på hans lunchrast, vilket han skulle! Så då sprang jag såklart direkt upp på stan när min lunch börja så ja fick träffa världens bästa pojkvän :)

Imorrn hoppas jag att det blir så att jag åker till Niklas efter skolan, sen på onsdag ska Niklas komma hit! Och på onsdag så sticker ju även mamma o pappa till Indien, fusk!

Känns som om jag svävar på rosa moln, allt känns bara sååå bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar