torsdag 4 februari 2010

Hej då!

Igår kväll så åkte mamma o pappa, och tidigt imorse ringde Pappa och sa att dom skulle kliva på planet, FUSK!!

Igår efter skolan hämtade jag Niklas på jobbet och han följde med hem, sen blev det bara en lugn kväll. Och imorse fick jag lov att kliva upp 20 över 5 eftersom Niklas skulle åka med mig till hans jobb också, känns ju onödigt att köra två bilar när man kan köra en, så jag fick plåga mig ur sängen imorse, haha!
Jag var på skolan strax före 7 och satt uppe i cafeterian o plugga tills ca 8 då läraren våran kom och öppnade dörren till klassrummet.

Ikväll blir det lugnt, en tjej ska komma och rida Abbe sen ska jag plugga och härja med Zeke. Jag slutar lite tidigare från skolan så jag kan åka hem till Zeke eftersom han blir hemma så länge på dagarna. Farmor skulle dit på förmiddagen och gå med han sen sväng, snälla farmor! :)


Nej bäst att återgå till pluggandet!!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar