tisdag 23 februari 2010

Lite trött

Men ändå glad på alla sätt o vis, foten spökar men de glömmer mannästan bort när man är på så bra humör!

Sitter hos Niklas just nu, väntar på att han ska bli klar i garaget, är någe fix med skotran. Sen blire bara lugnt resten av kvällen, jag har haft så mkt på hjärnan idag så är trött i huvudet.

Var på ÖoB en säng idag, köpte en korg, två 20l hinkar o två 10l hinkar. Hinkarna har frusit sönder hemma då man glömt dem ute med massa vatten i, så behövdes nya, sen ska jag ha nån med till änget också.

Om 1½ vecka får jag åka till Umeå Sjukhus, tror jag aldrig längtat nån gång i mitt liv på att få åka till sjukhuset, hehe.

Hoppas vädret på yr stämmer, så ska det bli väldigt bra temperatur i helgen, det gillar jag!

Nej dags att kila, ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar