tisdag 23 februari 2010

Glaad

Jag har en snäll mamma som ska betala Challes stallhyra och jag står för resterande kostnader, tack!

Here we go! Ska ta o ringa Kent ikväll o surra med honom också, så han vet läget, känns som bara rätt av mig att meddela han hur jag tänkt göra.

Nej dags att hoppa in i duschen, sen bege sig mot solänget och sen hämta bästaste Niklas på jobbet.

Dagen började dåligt men slutade sååå bra :)

Ska bli så kul att göra detta med min vän, vi har inte känt varandra länge men tillräckligt länge för att jag kan lita på henne och veta att hon tar hand om Challe på ett bra sätt och är snäll med honom. Han är min guldklimp och är så rädd om honom, att han ska fara illa. Men jag vet att min vän kommer behandla honom som en stjärna, för han är en stjärna!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar