torsdag 4 februari 2010

Inte längre..

Jag känner att jag har varit väldigt positiv och glad på senaste tiden, häromdagen kom jag på mig själv att gå och le på stan, måste vara ett tecken på att jag mår bra och är glad ? :)

Men nånting under denna dag gjorde att en del av min positiva energi försvann.
De kändes rakt in i hjärtat!

Men nu vet jag vars jag står och vet hur jag ska fortsätta hädanefter, trodde jag betydde mer.

Jag har sagt ändå sen ja flyttade ifrån Sundsvall att ja vill skaffa nåt eget igen, jag trivs inte alls med att bo hemma, har inget som håller mig kvar här, eller hästarna men dom står bra där dom står. Sen har jag verkligen inget mer som får mig att stanna, framförallt nu känner ja att det en gång som höll mig kvar här tappar taget mer och mer...

Igår efter skolan så hämtade jag upp Niklas på jobbet, sen så åkte vi hem till Söderå, blev en lugn kväll. Skjutsade mamma o pappa till överhörnäs, sen blev det sängen i tid. Väckaren ringde 20 över 5 :O!! Eftersom Niklas o ja skulle samåka så fick jag åka till stan tidigt, var på skolan strax före 7 och började plugga, kände mig duktig, hehe ;) Bättre att samåka o köra en bil än att köra 2, de är ju jag som får ta smällen, men vad gör man inte ? hehe...

Pappa ringde runt halv 6 imorse och då skulle dom kliva på planet, fusk! Hoppas dom får en bra resa i Indien, det sista han sa att kom ihåg att uppdatera mig om Modo, haha!

Jag fick sluta ca 14:00 idag från skolan då Zeke var hemma helt själv, så när jag kom hem så blev det en sväng i skogen och hunden var GALEN! Sen fick jag skotta då det kommit en del snö, sen laga middag och nu ska ja plugga lite innan alla djur ute ska ha kvällsmat!

Var även på stan idag på lunchen och kollade in lite rea, hittade 3 tröjor!

Nu börjar sttrax Modo spela och dom MÅSTE ta 3 poäng:D Ida håller mig uppdaterad då jag inte ser matchen själv.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar