torsdag 25 februari 2010

Godnatt

Klockan är ca 20:00 och jag säger nu Godnatt! Har satt på en film som jag tänkte somna till, känner att jag börjar bli förkyld så då är det bästa sättet att vila och inte göra så mycket. Helgen har många roliga aktiviteter att bjuda på så har inte tid med att vara förkyld.

Har suttit ikväll o planerat lite och pysslat på, skulle egentligen börja fixa lite saker inför flytten med Challe men har varit så hängig så allt får bli imorrn kväll.
Mimmi följer med hem imorrn så är vi två går allt mkt fortare så då packar i klart osv då!

Ska även hämta höet jag har kvar i Gerdal o köra det till Solänget. Måste komma ihåg imorrn och ringa han jag köper höbalar av och boka upp mig på det han har kvar, så då vet jag att jagf klarar mig tills nästa höskörd kommer.

Pratade med Kent Forsberg idag, han var inte alltför glad med tanke på morgonens förlust, men som han sa: - det kommer en dag imorgon också.
Man ska se positivt!
Nu vet han iaf vad som händer och varför jag tar upp Challe på träningslista osv, han tyckte det lät bra och skulle komma ut o hälsa på Challe framöver, nu står han ju nära stan också så.
Och jag fick fria tyglar att träna på och se om han håller, känns riktigt roligt :)

På lördag är det invasion ståplats sen blir det utgång med Malin, Stefan m.fl. ROLIGT!

Saknar min Niklas som roar sig i fjälls, ska ta och ringa han nu och höra så han sköter sig innan jag ser på filmen.

Njut av livet och ta hand om dig!

Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar