måndag 22 februari 2010

Ajj

Snacka om träningsvärk sen gårdagens värmning med Grace, förut har jag aldrig haft träningsvärk efter en värmning med henne, men nu har jag det, OTRÄNAD! Och ett tecken på att det måste bli ändring och det ska det bli! Åker till Gerdal i helgen för att röra på hästarna, bara hoppas nu på varmare väder, pallar inte denna kyla.

Inte min hovslagare heller. Skulle få Challe skodd på förmiddagen, men han ringde alldeles innan o lämnade återbud pgr av kylan och det kan man förstå, vi hade -23, vem vill sko då?!

Ikväll blir det bestämt, vi kan inte skjuta upp det mera nu och jag hoppas på ett positivt besked, skulle vara så kul!

Sitter redan o planerar och skriver massa, än fast det inte är bestämt. Men om det händer så är det bra att ha lite koll på allt, så är man en bit påvägen:)

Jag har lagt det åt sidan länge nu, men nu är det dags att hoppa upp i sadeln igen, det är mitt intresse och ett del av mitt liv, så är det!

Jag är så glad, än fast jag inte vet hur tiden framöver kommer bli, men jag hoppas på det bästa, gud så kul jag och min kompanjon kommer ha då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar