söndag 31 januari 2010

Lugnt med bloggandet ett tag nu...

Men det ska det bli ändring på, har bara inte tagit mig tid o blogga, ett tag så bloggade jag rätt så mycket, men jag är snart tillbaka där!

Helgen har varit kanonbra då jag fått tillbringa den med världens bästa Niklas! I fredags kom han hit och det blev bara en lugn hemmakväll.
Igår så fixade pappa o Niklas nåt med min bil som skulle bytas på förmiddagen, sen efter lunch så åkte ja o Niklas till Västanå, blev middag och Nille gjorde oss sällskap. Sen bar det vidare till Niklas bror med sambo på förfest innan vi drog vidare till Treklövern för byfest, var riktigt skoj! Bet ihop smärtan i foten ett x antal ggr under kvällen då Niklas ville dansa och vad gör man inte, hehe :P Så idag kändes det i foten att jag dansat ett x antal ggr, men den smällen får man ta, Niklas blev ju glad iaf :)

Mamma o Pappa sticker till Indien på onsdag, fusk! Så jag ska leva i denna lya i 2 veckor?!?!?! Kommer dö, tur jag har Niklas som räddar mig ibland, fast kommer inte kunna ses lika ofta eftersom jag är typ fast här hemma, suck!

Eva o Anders kommer hem från Frankrike på tisdag morgon så imorn är min sista dag som hästvakt åt pållarna i Stall Söderå.

Nej nu har jag nyss haft mitt o Niklas dagliga kvällssamtal så nu är det dags att se det sista av Wallander sen ska jag sova så jag är pigg imorrn för skolan, längtar faktiskt dit :)

ha en fortsatt trevlig dag!

Är så enormt rädd för att förlora dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar